suomeksi suomeksi   på svenska på svenska   in english in english   po-russki по-русски
intranet intranet

Rekrytointi

Leirikeittiö etsii henkilökuntaa

Haluatko pakollisen suihkun ja saunan joka päivä? Mielenkiintoisia kavereita, joiden kanssa työskennellä? Tule Satahangalle keittiöhommiin, saat kaiken tämän ja hyvän mielenkin kaupan päälle.

Lisätietoja: Linda Sten, 041 543 7147, linda(a)neilikka.fi

Sinustako reportteri?

Tule mukaan kirjoittamaan juttuja Satahangasta.

Satahangan ulkoinen tiedotus etsii leiriläisiä ja työtehtäviin leirille tulevia nuoria partiolaisia (ikäkaudet 3-5) leiriläiskirjeenvaihtajiksi. Kirjeenvaihtajat ovat tärkeä osa leirin ulkoista viestintää ja näkyvyyttä medioissa.

Kaikki kirjeenvaihtajat osallistuvat normaalisti leirin ohjelmaan tai omiin työtehtäviinsä ja kirjoittavat vapaa-ajallaan juttuja Satahangasta oman kotiseutunsa medioihin ja leirin nettisivuille. Kirjeenvaihtajien tulee olla ennen leiriä yhteydessä oman kotiseutunsa paikallislehtiin ja muihin medioihin ja tarjota Satahanka-aiheisia juttuja julkaistavaksi leirin aikana.

Olet sopiva kirjeenvaihtajaksi, jos olet oikeasti innostunut partiosta, meripartiosta ja Satahangalle lähtemisestä, pidät kirjoittamisesta ja olet innokas ilmaisemaan itseäsi kirjallisesti.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus 15.4. mennessä osoitteella isto.huvila(at)partio.fi. Kerro hakemuksessa ikäsi, kotipaikkasi, kerro partiotaustastasi sekä kirjoittamiskokemuksestasi.

Ohjelma hakee päälliköitä

Jollapisteen päällikkö

Jollapiste on keskeinen osa leiriä. Leiriläiset pääsevät tutustumaan erilaisiin kevytveneisiin. Päällikön vastuulla on hankkia kalusto, suunnitella ohjelman tarkka sisältö ja vastata jollien kunnosta leirillä.

Kädentaito

Kädentaitopisteellä on tarkoitus innostaa leiriläisiä käsillä tekemiseen ja samalla tarjoutuu mahdollisuus meripartioperinteiden siirtämiseen.

Meriturva

Meriturva-ohjelmapisteellä on tarkoitus tutustua mm. paloturvallisuuteen ja meripelastukseen. Leiriläiset pääsevät testaamaan palonsammutusta ja tutustumaan pelastautumispukuihin ja pelastautumislauttaan.

Itämeri

Itämeri-ohjelmassa leiriläisten on tarkoitus tutustua Itämeren tilaan ja merien suojeluun. Leirilläiset pääsevät itse tutkimaan leirialueen vesistön tilaa.

Lisätietoa tehtävistä antaa Jenni Takala, jenni.takala(a)iki.fi

Leirin infra hakee päälliköitä

Päällikkö

Päällikkö on laivapäällystöön kuuluvasta infrajohtajasta seuraava. Päällikkö tiimeineen suunnittelee ja toteuttaa oman infran osa-alueensa toiminnot.

Päälliköillä on jo perusosaaminen alueeltaan, mutta ennen kaikkea intoa ja kiinnostusta oppia enemmän leirin tekemisestä. Myös vastuuta on tarjolla. Päällikkö sitoutuu jo tässä vaiheessa yli vuoden päässä olevan tapahtuman toteuttamiseen. Vaikka suurin osa tekemisestä sijoittuukin kesään 2008, ennakkosuunnittelu kuormittaa päälliköä jossain määrin jo kesästä 2007 alkaen.

Lähes kaikkiin infran pesteihin on jo lupautunut vanha leiritekniikkakonkari taustatueksi ja konsultiksi.

Infra leirillä

Leiripaikka on valmiiksi rakennettu. Paikalla on tie-, sähkö-, vesi- ja viemäriverkko sekä joukko valmiita rakennuksia. Sähkö tulee valtakunnan verkosta ja vesi omasta kaivosta. Jätevedelle on oma putsari. Leirin lähelle vie pikitie. Leirialueella on hyvä tieverkko. Maantieteellisesti leiri on optimipaikalla Virkkalan ja Turun välillä.

Lisätietoja ja kiinnostuksen osoitukset infrapäällikkö Vesa Ruohomäelle joko puhelimitse 040 555 0426 tai sähköpostilla vr(a)iki.fi.

Avoinna on seuraavat päällikköpestit:

Hankinta

Hankintapäällikö rekrytoidaan, jos infran organisaatioon löytyy joko ostokokemusta tai ainakin hyvät puheenlahjat omaava henkilö. Hankintapäällikön tehtävänä on pitää huolta siitä, että leirin isot hankinnat tulee tehtyä keskitetysti ja edullisesti, ja että leirin aikana ei jouduta käymään päivittäin rautakaupassa. Tämän hän saa aikaan pitämällä huolta siitä, että kokemattomammatkin leirin tekijät saavat tarpeeksi apuja tarvitsemansa materiaalin määrän ennakkoarviointiin.

Hankintapäällikkö palvelee ensisijaisesti infraa, mutta tarvitaessa leirin muitakin toimintoja.

Purku

Purkupäällikön pesti sopii hyvin henkilölle, joka ei välttämättä pääse koko leirille, mutta on kuitenkin kiinnnostunut jollain tapaa ottamaan osaa Satahangalle. Purkupäällikkö saapuu leirille halutessaan vasta leirin puolen välin jälkeen, kartoittaa purkutarpeen ja ottaa purkuleirin alettua homman komentoonsa. Purkupäällikkö on tuoretta voimaa jo osin väsyneelle leirille ja tuo ihannetilanteessa mukanaan oman tiiminsä, nyrkin, joka avustaa leirin purussa.

Purkupäällikkö rekrytoidaan, mikäli sopiva henkilö tai tiimi löytyy.

Nettipartiolaiset | IT-TURKU